1. Zmiana abonamentu
Wszelkie dyspozycje dotyczące zmiany abonamentu należy zgłaszać za pomocą Zgłoś Zapytanie bezpośrednio w SaldeoSMART lub kierować na adres obsluga@saldeosmart.pl
Każda zmiana abonamentu będzie potwierdzona i będzie obowiązywać od 1 dnia następnego miesiąca.
Pomocne artykuły:
Od kiedy obowiązuje zmiana abonamentu?
Zmiana wysokości abonamentu, ilości użytkowników
2. Zawieszenie konta
Istnieje możliwość zawieszenia konta - maksymalnie na 3 miesiące. Zawieszenie konta jest bezpłatne.
Nie ma wówczas żadnego dostępu do konta, lecz wszystkie dane są zachowywane. Opcja do jednorazowego wykorzystania. Z zawieszenia konta można skorzystać wysyłając dyspozycję przez Zgłoś Zapytanie bezpośrednio w SaldeoSMART lub kierować na adres obsluga@saldeosmart.pl
Pomocne artykuły:
3. Zawieszenie doładowań
Nie realizujemy dyspozycji zawieszenia doładowań.
4. Odzyskanie hasła w przypadku, gdy wygasł token
W przypadku, gdy wygasł token po upływie 72 godzin należy skorzystać w SaldeoSMART z dostępnej opcji odzyskiwania hasła.
Szczegóły opisuje artykuł:
Wygasły token do ustawienia hasła
Pozostałe artykuły w temacie hasła:
Generowanie haseł w SaldeoSMART
Jakie kryteria powinno spełniać hasło do SaldeoSMART?
5. SaldeoPULPIT i SaldeoAGENT - aktualne linki
Aktualne linki do pobrania SaldeoPulpit i SaldeoAgent dostępne są w Centrum Pomocy.
Aktualne linki do pobrania SaldeoAgenta i SaldeoPULPIT
6. Jak szybko odnaleźć ID dokumentu?
Aby odnaleźć ID dokumentu, należy przejść na listę dokumentów, a następnie wybrać Firmę, której dokument nas interesuje. Id dokumentu dostępne jest po wejściu w szczegóły dokumentu nad tabelą z danymi edycji dokumentu lub w adresie url na końcu.
Szczegóły dostępne w artykule:
Gdzie mogę znaleźć ID dokumentu? (2 sposoby)
7. Gdzie znajdę informację o planowanych funkcjach rozwoju SaldeoSMART?
Informacja o planowanych funkcjach dostępna jest w Centrum Pomocy:
Planowane funkcje w SaldeoSMART
8. Czy w SaldeoSMART dostępne jest logowanie dwuskładnikowe (2FA)?
SaldeoSMART daje swoim użytkownikom wybór z jakiego logowania chcą korzystać. W ustawieniach dostępna jest do wyboru metoda dwuskładnikowego logowania. Możemy określić domyślny sposób otrzymywania kodu: na adres e-mail lub aplikację mobilną.
Szczegóły dostępne w artykule:
Logowanie dwuetapowe (dwuskładnikowe)
[Q&A] Logowanie dwuskładnikowe - pytania i odpowiedzi
9. Wypowiedzenie konta
Istnieje możliwość wypowiedzenia konta SaldeoSMART. Aby tego dokonać, uzupełnij druk “Wypowiedzenie umowy”, który znajdziesz pod wskazanym linkiem i prześlij na adres obsluga@saldeosmart.pl. W momencie otrzymania przesłanego druku przyjmiemy dyspozycję. W przypadku wypowiedzenia zgodnie z regulaminem obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia.
Szczegóły wraz z formularzem dostępne w artykule:
10. Doładowanie konta
Jeżeli wyczerpały się kredyty na Twoim koncie możesz je dokupić. Istnieją dwie możliwości doładowania konta:
- Kredyty można dokupić automatycznie przez aplikację Przelewy24.
- Poprzez przelew tradycyjny. W celu przyspieszenia realizacji zgłoszenia prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres obsluga@saldeosmart.pl
Więcej informacji znajdziesz w artykule:
W jaki sposób można dokupić kredyty?
11. Migracja firmy między biurami
Istnieje możliwość odpłatnego przeniesienia firmy między dwoma biurami.
Koszt przeniesienia uzależniony jest od tego, czy na biurze, z którego firma jest migrowana jest obieg dokumentów, czy nie. Jeżeli jest obieg dokumentów koszt migracji wynosi 1 000 zł netto za firmę, jeżeli nie ma obiegu 300 zł netto za firmę. Dotyczy to sytuacji, w których przenoszenie odbywa się w ramach jednej instalacji, czyli z wersji on-line na wersję on-line. Aby przeprowadzić migrację, należy przesłać na adres obsluga@saldeosmart.pl uzupełnione dokumenty: zgodę biura na migrację oraz zgodę biura na przyjęcie konta.
Szczegóły wraz z formularzami dostępne w artykule:
12. Jak wystawić fakturę liczoną od kwoty brutto?
W SaldeoSMART istnieje możliwość wystawienia faktury liczonej od kwoty brutto. Należy pamiętać, aby przed wystawieniem faktury zaznaczyć checkbox informujący, że faktura ma być liczona od brutto. Checkbox znajduje się w sekcji nagłówek faktury.
Wystawianie-faktury-od-kwoty-brutto
13. Nowości w SaldeoSMART
14. Czy można eksportować zaliczki i korekty do programu księgowego?
Tak, można, więcej na ten temat znajduje się w poniższym artykule.
15. Sposoby dodawania dokumentów do SaldeoSMART
4 sposoby dodawania dokumentów do SaldeoSMART [FILM]
16. Jak korzystać z Centrum Pomocy?
Centrum Pomocy SaldeoSMART - instrukcja [FILM]
17. Jak ustawić numer konta bankowego na fakturze, którą chcę wystawić?
Ustawianie rachunku bankowego na fakturze/zaliczce/korekcie/proformie
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.