Aplikacja mobilna SaldeoSMART
Czy wiesz, że możesz korzystać z SaldeoSMART nie tylko na laptopie, czy komputerze stacjonarnym? Dzięki aplikacji mobilnej możesz dodawać faktury lub dokumenty jeżeli tylko masz pod ręką telefon.
- Gdzie można pobrać aplikację mobilną SaldeoSMART:
- bezpośrednio w sklepie aplikacji mobilnych dla oprogramowania IOS (App Store), dla Android (Google Play)
- aktualną wersję aplikacji można pobrać również na naszej stronie internetowej SaldeoSMART, z której nastąpi przekierowanie do sklepu aplikacji mobilnych
https://www.saldeosmart.pl/aplikacja-mobilna
Ważne: Zwróć uwagę na to z jakiej wersji SaldeoSMART korzystasz na co dzień (online/lokalna), by pobrać odpowiednią wersję aplikacji mobilnej.
-
Logowanie do aplikacji mobilnej SaldeoSMART:
a) Przy pierwszym logowaniu do aplikacji można ustawić kod logowania bezpośrednio w aplikacji mobilnej:
-
-
- ustaw kod logowania
-
- następnie podaj login i hasło (ten sam, z którego korzystasz przy logowaniu do wersji przeglądarkowej) [krok 1/3]
- na e-mail powiązany z kontem SaldeoSMART przyjdzie jednorazowy kod bezpieczeństwa [krok 2/3]
- po jego wpisaniu i zaakceptowaniu pojawi się następne okno do ustawienia kodu, którym od teraz będziesz logować się do aplikacji mobilnej [krok 3/3]
* Przy pierwszym logowaniu do aplikacji pojawi się okno z możliwością włączenia logowania odciskiem palca.
b) Również kod logowania można ustawić/zmienić w przeglądarkowej wersji aplikacji przechodząc do zakładki Konfiguracja konta -> Wersja mobilna
Potwierdzeniem pomyślnego nadania kodu dla wersji mobilnej będzie komunikat:
Ważne: Kod powinien składać się z 6 cyfr, po jego wpisaniu i kliknięciu przycisku Zapisz, kod zniknie z pola i nie będzie dostępny do podglądu.
Ważne: Logując się do aplikacji mobilnej SaldeoSMART w wersji lokalnej należy wskazać właściwy adres serwera (domyślnie będzie wpisany saldeo.brainshare.pl, który należy zmienić). W tym celu pod formularzem logowania naciśnij ikonę “koła zębatego”, a otworzy się okno ustawień
-
Możliwości aplikacji mobilnej
W aplikacji SaldeoSMART, w zależności od uprawnień i modułów, jakie posiada użytkownik można:
- dodawać dokumenty
- wystawiać faktury
- dodawać/zarządzać zadaniami
- przeglądać dokumenty historyczne oraz faktury sprzedaży wystawione w programie
- przeglądać podsumowanie bieżące spółki
- przeglądać podsumowania księgowe
- przeglądać kwoty podatków do zapłaty
- przeglądać kwoty ZUS do zapłaty
- Dodawanie dokumentów w aplikacji mobilnej
- Przy pomocy aplikacji mobilnej można dodawać pliki zapisane w telefonie w formacie PDF, JPG, PNG, w tym z pliki zapisane na dysku Google (dla telefonów z systemem Android) oraz w iCloud (dla telefonów z systemem iOS), wybiera się podczas przeglądania odpowiedniej lokalizacji pliku po kliknięciu w Dodaj dokumenty , a następnie Wybierz pliki. Można wskazać maksymalnie 10 plików równocześnie.
- Można też dodać dokumenty otrzymane mailem
- Dodawanie zdjęć z aparatu telefonu pojedynczo lub seryjne w przypadku, kiedy faktura jest wielostronicowa
Jedna faktura wielostronicowa może zawierać maksymalnie 20 zdjęć.
Ustawienia aplikacji mobilnej
W ustawieniach aplikacji mobilnej możemy zarządzać bezpieczeństwem, a także powiadomieniami push. Z poziomu ustawień możemy je zmienić.
Więcej przydatnych informacji, takich jak instrukcje, webinary, pytania i odpowiedzi, dotyczące aplikacji mobilnej, dostępne są w naszym Centrum Pomocy:
https://pomoc.saldeosmart.pl/hc/pl/categories/360003748477-APLIKACJA-MOBILNA
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.