Czym są wymiary?
Wyobraź sobie dokument, na przykład fakturę, jako pudełko. Wymiary to dodatkowe etykiety, które możesz przykleić do tego pudełka, aby je lepiej opisać i zorganizować.
Przykład: Masz fakturę za zakup laptopa. Możesz do niej dodać wymiary takie jak "Dział" (np. marketing), "Projekt" (np. kampania reklamowa) i "Rodzaj wydatku" (np. Reklama na bilbordach). Dzięki temu łatwiej będzie Ci znaleźć wszystkie faktury związane z zakupem laptopów do kampanii marketingowej w dziale marketingu.
Wymiary to sposób na uporządkowanie i skategoryzowanie dokumentów w sposób bardziej szczegółowy.
Do czego są wykorzystywane?
W SaldeoSMART wymiary służą do szczegółowego opisywania dokumentów. Działają one jako uzupełnienie informacji księgowych zawartych w danym wymiarze, co pozwala na przypisywanie do dokumentów dodatkowych informacji, które nie są ujmowane w ramach standardowych kategorii.
Kto konfiguruje wymiary?
Wymiary konfigurowane są przez biuro rachunkowe, natomiast Ty jako klient masz możliwość na edycji dokumentu korzystanie z już z gotowych wymiarów np. uzupełniając wartości takiego wymiaru.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.