Jako klient biura rachunkowego, który ma założone konto możesz w każdej chwili edytować po swojej stronie ustawienia danych firmy.
Aby to zrobić wystarczy zalogować się do SaldeoSMART, kliknąć w ikonę koła zębatego w górnym menu i wejść w ustawienia konta.
Wyświetli Ci się panel, składający się z kilku kafelków, w których znajdują się różne pola z danymi do edycji: ustawienia konta, ustawienia użytkownika, weryfikacja dwuetapowa, zmiana hasła, ustawienie numeru PIN, lista autoryzowanych adresów email, ustawienia przypomnień mailowych i wersja mobilna.
1. Ustawienia konta
Pierwszy kafel Ustawienia konta zawiera dane, dotyczące firmy, takie jak pełna nazwa, dane adresowe, numer rachunku bankowego itd. Wszystkie dane, obowiązkowe do uzupełnienia są wyróżnione, zatem nie będziesz mieć problemu z ich znalezieniem. Powinny być one aktualizowane na bieżąco, ponieważ są one również zaciągane w automatycznych wiadomościach, które są wysyłane z SaldeoSMART. Aby je zmienić wystarczy
Dodatkowo można wpisać imię i nazwisko osoby kontaktowej, a także wybrać dla księgowego i kadrowego osobę odpowiedzialną za kontakt z biurem.
2. Ustawienia użytkownika
W Ustawieniach użytkownika możesz zmienić jego dane, takie jak imię i nazwisko oraz adres e-mail. Możesz również wybrać jeden z pięciu dostępnych języków (polski, niemiecki, angielski, ukraiński lub koreański), w którym chcesz pracować w SaldeoSMART.
Niżej masz możliwość przydzielenia przełożonego, a także wgląd do modułów, do których otrzymałeś dostęp od biura. Tych jednak nie możesz samodzielnie edytować.
W tym kafelku możesz również zarządzać powiadomieniami, które są wysyłane z SadeoSMART na Twój adres e-mail. Powiadomienia otrzymasz następnego dnia. Dotyczą one:
✅Wysyłania notyfikacji e-mail o zmianach (informacja o zmianach dokonanych przez biuro rachunkowe)
✅ Wysyłania powiadomień o nowych pracownikach i dokumentach kadrowych
✅ Wysyłania notyfikacji podatkowych (wiadomość o niezapłaconych podatkach i ZUS)
✅ Wysyłania powiadomień o przydzielonych dokumentach
✅ Wysyłania powiadomień o nowych zaliczkach
✅ Wysyłania powiadomień o zmianach na zadaniach, w których uczestniczyłem (jestem obserwatorem)
✅ Wysyłania powiadomień o zadaniach przydzielonych do mnie
✅ Po jakim czasie nieaktywności chcesz dostać e-mail?
Od Ciebie zależy, czy będziesz otrzymywać wszystkie, czy tylko niektóre z nich. Pamiętaj jednak, że warto być na bieżąco z tym, co się dzieje z Twoimi dokumentami i zadaniami. Wystarczy tylko przy powiadomieniach zaznaczyć odpowiedni checkbox. W każdym momencie możesz je jednak wyłączyć.
Drugim rodzajem powiadomień, jaki możesz ustawić są powiadomienia push generowane przez przeglądarkę. Pojawiają się do 30 min i mają formę wyskakujących okienek. Dotyczą one rozliczeń księgowych, dokumentów i zadań. Jeśli je wybierzesz, nie zapomnij zapisać zmian.
Administrator konta ma możliwość kopiowania uprawnień użytkowników. Przeczytasz o tym więcej w artykule Kopiowanie uprawnień użytkowników.
3. Weryfikacja dwuetapowa
Przeczytaj artykuł Logowanie dwuetapowe (dwuskładnikowe).
4. Zmiana hasła
W kolejny kafelku, jeśli potrzebujesz, możesz dokonać Zmiany hasła. Wystarczy, że w jednym polu wpiszesz stare, a w drugim nowe hasło, którym chcesz się od danej chwili logować.
5. Ustawianie numeru PIN
Następny kafelek dotyczy Ustawiania numeru PIN. Jest to kolejny mechanizm autoryzacji wiadomości przy przesyłaniu dokumentów na dedykowany adres firmy w SaldeoSMART. Umożliwia on dodawanie dokumentów wtedy, gdy w temacie wiadomości email zostały użyte dodatkowe wyrażenia znajdujące się w nawiasach, które mogłyby mieć wpływ na algorytm wysyłania.
6. Ustawienia przypomnień mailowych
W tym miejscu możesz włączyć lub wyłączyć przypomnienia, które przychodzą dzień przed oraz w dniu, w którym mija termin zapłaty podatków oraz składek ZUS.
7. Kod logowania do aplikacji mobilnej
W ostatnim kafelku możesz ustawić kod do logowania w aplikacji mobilnej. Powinien się on składać z min. sześciu cyfr. Kod możesz też ustawić bezpośrednio w aplikacji.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.