SaldeoSMART zostało pomyślane jako program wspomagający pracę biur księgowych. Jest narzędziem mającym usprawnić wymianę informacji między biurem a firmą, którą obsługuje.
Pochodnym rezultatem tego pomysłu jest to, że program ma dwie strony przeznaczone dla obu typów podmiotów.
Biuro ma swoje konto, do którego logują się jego użytkownicy, wykonują oni operacje specyficzne dla biura w codziennej pracy.
Do pracy konieczne jest założenie w SaldeoSMART firmy, która jest obsługiwana przez biuro, efektem tego jest założenie konta dla firmy. Udostępniając takie konto klientowi, biuro umożliwia mu wykonywanie operacji takich:
- wystawiania dokumentów sprzedaży,
- dodawania do archiwum dokumentów kosztowych,
- dostępu do teczek jego pracowników,
- tworzenia kont pracowniczych,
- przekazywania informacji oraz zadań do biura.
Przyjęty model niestety powoduje konieczność zalogowania się na konto firmy, kiedy naszym klientem staje się np. podmiot gospodarczy posiadający dział księgowy, który chce także wystawiać dokumenty sprzedaży w naszym programie. Wyjątek stanowi pakiet darmowy Twój asystent oraz Asystent Firmy. W tych pakietach logowanie następuje tylko od strony podmiotu - nie występuje konto nadrzędne.
Sami będąc czynnymi użytkownikami programu czasem borykamy się z koniecznością przelogowania się, jednak sporym plusem tego rozwiązania jest też to, że można np. umożliwić korzystanie z funkcji wystawiania faktur pracownikom, którzy nie powinni mieć dostępu do modułów księgowych.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.