Pojęcie "użytkownika obiegowego" dotyczy tylko pakietu Ekspert. W innych pakietach ilość użytkowników nie wpływa na cenę.
🔷Dla biur rachunkowych:
- W cenie pakietu jest 10 użytkowników obiegowych.
- Biuro w pakiecie Ekspert ma prawo wskazać, którzy klienci mają mieć dostęp do funkcji obiegu dokumentów. Czyli nie każdy klient biura musi być obiegowy.
Użytkownik obiegowy - to każdy aktywny użytkownik:
- po stronie biur rachunkowych (wraz z adminem), który ma dostęp do klientów obiegowych (niezależnie od włączonych modułów),
- po stronie klienta, który jest klientem obiegowym (włącznie z adminami).
🔷Dla firm:
- W pakiecie Ekspert wszystkie utworzone firmy są traktowane jako obiegowe. Nie ma możliwości wskazywania firm z obiegiem i bez (jak to ma miejsce w biurach rachunkowych).
- W cenie pakietu jest 10 użytkowników obiegowych.
Użytkownik obiegowy - to każdy aktywny użytkownik po stronie konta głównego (wraz z adminem) i klienta (z wyłączeniem admina), niezależnie od posiadanego dostępu do modułów.
Fakturowanie użytkowników obiegowych:
➡️Jeżeli użytkownik został zablokowany w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury - będzie on policzony wraz z najbliższą fakturą, dopiero od kolejnej faktury nie będzie liczony np. blokada nastąpiła
w maju - na fakturze początkiem czerwca ten użytkownik będzie policzony, dopiero na fakturze początkiem lipca nie będzie wliczany o ile będzie nadal zablokowany
➡️Jeżeli użytkownik został dodany i zablokowany w dniu wystawiania faktur, nie będzie on wliczony w bieżącej fakturze, dopiero w fakturze za kolejny miesiąc.
Podsumowując: wszystkie zmiany związane z dodawaniem lub blokowaniem użytkowników w dniu wystawienia faktury lub później będą brane pod uwagę dopiero w kolejnej fakturze.
Przy fakturowaniu nie ma znaczenia czy użytkownik wcześniej logował się do SaldeoSMART czy nie. Weryfikowany jest status użytkownika: aktywny lub zablokowany.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.