Pracując w środowisku terminalowym, czyli takim, że żeby rozpocząć pracę musimy się zalogować, w pierwszej kolejności na serwer, na przykład, za pomocą zdalnego pulpitu
w trakcie importu pliku wysłanego z Saldeo do Optimy, za pomocą "Funkcji dodatkowych"
możemy się spotkać z takim błędem
Optima zamiast na serwerze (tam gdzie uruchomiliśmy Saldeo Pulpit) szuka importowanego pliku na dysku komputera, z którego logowaliśmy się na serwer. Pliku być tam nie może, w wyniku czego otrzymujemy komunikat, że plik uszkodzony lub nie można go znaleźć.
Powyższa sytuacja spowodowana jest ustawieniem w konfiguracji Optimy. Aby to potwierdzić należy wejść w Konfigurację
w menu Stanowisko->Ogólne kliknąć w Parametry
i odznaczyć wskazaną opcję
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.