Od strony biura:
Po zalogowaniu wybieram ikonę koła zębatego, następnie "ustawienia konta".
Po załadowaniu strony odhaczam notyfikacje, których nie chcę otrzymywać.
Gdyby to nie pomagało, sprawdzam na tej samej stronie, czy w polu "Email dla dokumentów'' mam wpisany adres. Jeśli tak - usuwam.
Gdyby mimo powyższych czynności problem nie ustąpił, sprawdzam czy do obsługiwanej firmy jest przypisany mój adres e-mail. Jeśli tak - usuwam go.
Od strony firmy:
Po zalogowaniu wybieram ikonę koła zębatego, następnie "Ustawienia konta".
Po załadowaniu strony odhaczam notyfikacje, których nie chcę otrzymywać.
Gdyby to nie pomagało, sprawdzam na tej samej stronie, czy w polu "Email'' mam wpisany adres. Jeśli tak - usuwam.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.