W SaldeoSMART nie ma możliwości trwałego usunięcia użytkownika.
Aby zmniejszyć liczbę użytkowników obiegowych możliwe jest:
✅ zablokowanie użytkownika (zablokowani użytkownicy nie są wliczani do limitu użytkowników obiegowych, liczeni są tylko aktywni użytkownicy po stronie biura i klienta biura)
✅ fakturowanie użytkowników obiegowych
Kiedy zablokowany użytkownik obiegowy liczony jest do fakturowania:
✅ z poziomu administratora SaldeoSMART po stronie biura istnieje również możliwość zablokowania firmy. Dzięki temu firma pozostaje aktywna i jest liczona do ceny za pakiet, natomiast użytkownicy tej firmy nie są liczeni do ceny za użytkowników obiegowych. Dotyczy wszystkich użytkowników, łącznie z użytkownikiem administracyjnym - więcej o tej możliwości przeczytasz <tutaj>
✅raport użytkowników obiegowych
Zablokowani użytkownicy obiegowi po stronie klienta są ujęci w raporcie użytkowników obiegowych:
✅ zweryfikowanie czy obieg, który jest włączony na danych firmach jest na nich faktycznie używany - jeżeli nie - należy zgłosić do działu obsługi klienta prośbę o wyłączenie obiegu ze wskazaniem, na której firmie
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.