Z poziomu SaldeoSMART istnieje możliwość pojedynczego usunięcia kontrahenta zarówno po stronie biura rachunkowego, jak i firmy za pomocą ikony . Nie ma natomiast możliwości samodzielnego zbiorczego usunięcia kontrahentów.
Przed ostatecznym usunięciem kontrahenta jeszcze raz pojawi się okno, w którym wybieramy wybraną akcję:
Może się zdarzyć, że po kliknięciu ikony nie będzie możliwe usunięcie kontrahenta. Wyświetli się wtedy poniższy komunikat:
Zbiorcze usunięcie kontrahentów jest możliwe za pomocą zlecenia. W tym przypadku należy wysłać dyspozycję na adres obsluga@saldeosmart.pl lub przez Zgłoś Zapytanie w SaldeoSMART.
Usługa płatna - 300 zł dla 1 firmy.
W dyspozycji należy wskazać, czy mamy usunąć wszystkich kontrahentów, czy tylko tych nieużywanych.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.