Pobieranie informacji o saldzie bankowym jest kolejną funkcją wykorzystującą połączenie z bankiem pozwalająca bezpośrednio z banku pobrać stany kont bankowych.
Jest to uzupełnienia istniejącej funkcji integracji z bankiem.
Celem tej funkcji jest umożliwienie użytkownikom sprawdzenia stanu konta bez konieczności logowania się do systemu bankowemu.
🔷Kogo dotyczą salda bankowe?
Salda bankowe dostępne są dla konta biura i firmy (jeżeli firma ma udostępniony moduł wyciągi). W module wyciągi pojawiła się nowa sekcja Salda bankowe:
Użytkownicy, którzy posiadają aktywne połączenie z bankiem nie muszą wykonywać żadnych dodatkowych czynności, aby z funkcji korzystać.
Użytkownicy, którzy nie posiadają aktywnego połączenia z bankiem, aby skorzystać z funkcji sald bankowych powinni w pierwszej kolejności dodać połączenie z bankiem ➡️ Automatyczna integracja SaldeoSMART z bankiem - instrukcja użytkownika
🔷Jak to działa?
W zakładce Salda rachunków bankowych prezentowane będą w tabeli salda rachunków bankowych, które mają aktywne połączenie z bankiem:
Stany kont bankowych mogą być pobrane rano, podczas synchronizacji lub odświeżone przez użytkownika.
- Automatyczne uzupełnianie stanu konta
Po wejściu na stronę ze stanami kont użytkownik powinien od razu widzieć stan konta wraz z datą i godziną jego pobrania.
Dane te pobieramy automatycznie codziennie rano wraz z transakcjami bankowymi.
- Stan konta na żądanie
Po wejściu na stronę ze stanami kont użytkownik korzysta z przycisku odśwież saldo, wysyłamy zapytanie do banku i zwracamy wartość z datą i godziną pobrania.
Jeżeli na liście rachunków mamy więcej niż jeden aktywny rachunek można zaznaczyć kilka rachunków i zbiorczo skorzystać z odświeżania sald:
Jeżeli rachunek będzie na statusie zawieszony, użytkownik zostanie poinformowany odpowiednim komunikatem: Saldo rachunku może być nieaktualne, połączenie z bankiem jest zawieszone z powodu braku kredytów.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.