W ustawieniach integracji z bankami możliwe są następujące statusy:
- brak połączenia z bankiem
Status ten informuje o braku połączenia z bankiem. W przypadku tego statusu wymagane jest ustawienie połączenia ze swoim bankiem.
- integracja z bankiem jest aktywna. Transakcje są pobierane z rachunku bankowego automatycznie lub jest możliwość ręcznego pobrania transakcji na listę transakcji w SaldeoSMART.
- integracja z bankiem została zawieszona ze względu na brak kredytów na pokrycie miesięcznej opłaty za połączenie z bankiem.
Co to znaczy, że połączenie z kontem jest zawieszone:
- nadal jest ważne uwierzytelnienie i połączenie z bankiem
- nie pobierają się automatycznie transakcji z banku
- nie ma możliwości pobrania transakcji ręcznie
Jak długo konto może być zawieszone?
- do momentu zasilenia konta kredytami
- status zawieszone utrzymujemy miesiąc. Gdy nie ma kredytów w kolejnym miesiącu wtedy rozłączamy konto po stronie SaldeoSMART i ustawiamy status Nieaktywne.
Co należy zrobić by przywrócić status aktywny?
- doładować konto kredytami
Co należy zrobić jeżeli połączenie było dokonane przez klienta biura?
Jeżeli połączenie zostało dokonane przez użytkownika firmy, która ma nadany dostęp do puli kredytów, aby połączenie zostało odwieszone należałoby firmie zwiększyć odpowiednio pulę kredytów oraz firma powinna mieć uprawnienia do odczytywania dokumentów. Wtedy takie połączenie zostanie odwieszone automatycznie. Jeżeli z jakiś przyczyn zostanie wykonane rozłączenie połączenia z bankiem, to wymagane będzie ponowna integracja.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.