Jeżeli biuro rachunkowe utworzy dla swojego klienta konto, na podany przy zakładaniu konta adres e-mail zostanie wysłany e-mail z danymi do logowania.
Jednocześnie będzie to oznaczało, że zostało utworzone konto dla użytkownika, który będzie administratorem SaldeoSMART od strony konta klienta (konta firmy).
Uprawnienie ADMINISTRATORA:
1. Użytkownicy:
- możliwość dodania użytkowników po stronie firmy
- zbiorczego przydzielenia dostępu do funkcji, do których użytkownicy mają mieć uprawnienia przez przydziel moduły:
- edycji danych użytkownika, nadawanie uprawnień do modułów oraz zarządzanie powiadomieniami e-mail:
- blokowanie i odblokowywanie użytkowników (nie ma możliwości usunięcia użytkowników)
Uprawnienia UŻYTKOWNIKA
Uprawnienia - dostępy do funkcji po stronie użytkownika zależą od tego do jakich modułów uprawnienia nada dostęp użytkownik administracyjny oraz czy dotyczą konta z obiegiem dokumentów czy nie, gdyż w obiegu dokumentów wiele uprawnień konfigurowane jest przez administratora SaldeoSMART per obieg/grupa użytkowników.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.