Uprawnienia w SaldeoSMART zależą od pakietu, z którego użytkownik korzysta, czyli funkcji jakie w danym pakiecie są aktywne (np. na kontach z obiegiem dokumentów użytkownik będzie miał dostęp do innych opcji niż na koncie bez obiegu).
Znaczenie również ma to, czy użytkownik jest użytkownikiem administracyjnym, czy nie.
Administrator w SaldeoSMART może być tylko 1.
ADMINISTRATOR w SaldeoSMART posiada następujące uprawnienia:
1. Użytkownicy:
- dodawanie nowych użytkowników
- edytowanie danych użytkownika
- blokowanie użytkowników (nie ma możliwości usuwania użytkowników dodanych do SaldeoSMART)
- nadawanie uprawnień użytkownikom do funkcji, do których mają posiadać dostęp - przykład:
- zarządzanie notyfikacjami e-mail:
- przydzielanie i odbieranie użytkownikom dostępu do firm:
- przydzielanie użytkowników do grup
W przypadku kont bez obiegu dokumentów jedyną grupą do jakiej można przydzielić użytkownika jest grupa Księgowy(a)
Jeżeli użytkownik nie powinien mieć możliwości edycji dokumentów, zatwierdzania a jedynie podgląd należy użytkownika wypiąć z grupy Księgowy(a).
W przypadku kont z obiegiem dokumentów grup do których można przypinać użytkowników jest więcej, ze względu na możliwość tworzenia własnych grup użytkowników na kontach z funkcją obiegu dokumentów:
- na kontach z funkcją obiegu dokumentów administrator może również nadać użytkownikowi uprawnienia do zdefiniowanych typów dokumentów:
2. Lista firm:
- dodawanie nowych firm (ręcznie w SaldeoSMART, z poziomu zarządzania synchronizacją SaldeoPULPIT lub SaldeoAGENT)
- blokowanie firm i kolejkowanie do usunięcia (dostęp tylko dla administratora SaldeoSMART)
UŻYTKOWNIK założony po stronie biura rachunkowego:
1. może edytować swoje dane, zarządzać notyfikacjami e-mail, push, dokonać zmiany hasła, ustawić weryfikację dwuetapową oraz nadać kod służący do logowania w aplikacji mobilnej:
2. Nie może dodać nowej firmy, ale może edytować dane firm do których ma uprawnienia.
3. Może podobnie jak administrator zarządzać zakładką Parametry w obrębie firm do których ma uprawnienia:
Konfiguracja parametrów uzależniona jest od integracji z programem FK - dlatego np. na niektórych kontach mogą nie występować formy płatności.
4. Dla kont na których nie ma obiegu dokumentów może edytować i zatwierdzać dokumenty firm do których ma uprawnienia.
Dla kont z obiegiem dokumentów to co może zrobić z danym dokumentem uzależnione jest od uprawnień jakie występują w obiegu oraz czy użytkownik ma uprawnienie do danego typu dokumentów a także w jakiej grupie obiegowej znajduje się.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.