Nie ma możliwości usunięcia użytkownika w SaldeoSMART. Można go jedynie zablokować. Po zablokowaniu użytkownik nie będzie wliczany do limitów.
1. Biuro Rachunkowe:
- Wybieramy ikonę kół zębatych -> Użytkownicy:
- Przy danym użytkowniku wybieramy ikonkę kłódki:
- Zatwierdzamy:
Po zablokowaniu przy nazwisku użytkownika na Liście użytkowników pojawia się "kłódka":
Zablokowanego użytkownika można odblokować przez kliknięcie w Odblokuj:
Użytkowników można wyszukiwać po statusie aktywny i nieaktywny za pomocą przycisku:
2. Klient biura:
- Wchodzimy w zakładkę Użytkownicy:
- Wybieramy kłódkę:
- Zatwierdzamy.
Zablokowanego użytkownika można odblokować przez kliknięcie w Odblokuj:
Użytkowników można wyszukiwać po statusie aktywny i nieaktywny za pomocą przycisku:
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.