1. Problem z połączeniem
Podczas próby logowania się do aplikacji mobilnej pojawia się poniższy komunikat - Sprawdź nazwę serwera lub połączenie z Internetem:
Przed wysłaniem zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta należy zweryfikować:
a) nazwę serwera w ustawieniach aplikacji,
b) połączenie z internetem,
c) czy wpisujemy poprawny KOD do logowania w wersji mobilnej
d) odinstalować, a następnie ponownie zainstalować najnowszą wersję aplikacji mobilnej,
e) czy w przeglądarce mobilnej otwiera się strona https://saldeo.brainshare.pl,
f) czy da się zalogować z innego urządzenia (telefonu),
g) czy jakaś inna aplikacja nie blokuje internetu dla aplikacji SaldeoSMART np. firewall, antywirus itd.
Jeżeli powyższe rzeczy zostaną sprawdzone, prosimy o zgłoszenie zawierające dodatkową informację o modelu telefonu oraz systemie operacyjnym wraz z wersją.
2. Zablokowanie hasła
Po próbie logowania pojawia się komunikat - Hasło zostało zablokowane
W sytuacji, gdy próbujemy wpisać hasło, należy pamiętać, że po 5 błędnych próbach w aplikacji mobilnej następuje blokada. Przy blokadzie pod uwagę brana jest ilość nieudanych prób logowania pod rząd, np. jeśli wprowadzimy 3 błędne hasła, ale 4 jest poprawne - to ono resetuje wcześniejsze błędne próby. Jeśli natomiast wprowadzimy 5 błędnych pod rząd nastąpi blokada (i nie ma tutaj znaczenia w jakim odstępie czasowym podejmiemy próby zalogowania się, np. wczoraj 2 błędne, dziś 3).
Aby móc się zalogować ponownie, należy wybrać Nie znam kodu, a następnie ustaw kod logowania. Potem podajemy login i hasło jakim logujemy się do SaldeoSMART przez stronę www.
WAŻNE!
W momencie ustawiania kodu potrzebny będzie dostęp do skrzynki pocztowej online, ponieważ na adres e-mail przypisany do loginu zostanie wysłany jednorazowy kod bezpieczeństwa.
Na końcu wpisujemy swój nowy kod:
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.