Generowanie raportu
W zakładce Zadania, na Liście zadań istnieje opcja wygenerowania raportu w Excelu z zalogowanych czasów pracy.
Po kliknięciu w Raport pojawi się okno z wyborem zakresu dat raportu. Może on obejmować maksymalnie rok.
Po ustawieniu interesujących nas zakresów wybieramy Generuj raport i otrzymujemy komunikat:
Wiadomość, która zostaje wysłane na nasz adres e-mail wygląda następująco:
Trzeba pamiętać, że na pobranie raportu mamy 5 dni.
Brak danych do utworzenia raportu
Jeżeli przy próbie wygenerowania raportu pojawia się komunikat Brak danych do utworzenia raportu, oznacza to, że w zadaniach, do których miał być wygenerowany raport brakuje informacji o zalogowanym czasie pracy.
W takim przypadku należy uzupełnić brakujące informacje. W tym celu konieczne jest:
1. Przejście w detale konkretnego zadania:
2. Wpisanie czasu pracy, który poświęcono na wykonanie tego zadania.
Jeżeli na konkretne zadanie poświęcono np. 45 minut, po wprowadzeniu tego czasu, pojawi się on nam:
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.