Dostęp do modułu zadań dla klienta biura rachunkowego zależy od wybranego modelu współpracy z biurem. Biuro rachunkowe musi nadać klientowi dostęp do modułu.
Zadania spełniają rolę kanału komunikacji między Twoją firmą a biurem, które Cię obsługuje.
Komunikacja odbywa się przez zadania typu pytanie do księgowego.
🔷Uprawienia
Dostęp do Zadań jest jednym z uprawnień jakie Twoja firma otrzymuje od biura rachunkowego i widoczne jest w menu:
Administrator konta firmy posiada uprawnienia:
- nadawanie uprawnień kolejnym użytkownikom firmy
- zakładanie i edycja zadań Pytanie do Księgowego
- odpowiadanie na zadania typu Pytanie do firmy
🔷Zakładanie zadania
Możliwość zakładania zadania typu pytanie dostępna jest w trzech miejscach:
- menu boczne +Dodaj -> Zadanie
- +Dodaj zadanie nad listą zadań
- Z poziomu edycji dokumentu
Wybierając jedną z możliwości dodania zadania otwarty zostanie formularz dodawania nowego zadania:
Pola oznaczone gwiazdką tj, typ zadania. temat, priorytet są wymagane.
Do zadanie jest również możliwość dodania załącznika.
🔷Lista zadań
Na liście zadań dostępne są pytania, które księgowość zadała Twojej firmie oraz pytania jakie Twoja firma zadała księgowości.
Domyślnie na liście zadań wyświetlone są wszystkie zadania. Najnowsze zadania znajdują się na początku listy. Listę można sortować rosnąco lub malejąco wg poszczególnych kolumn za pomocą przycisków strzałek w nagłówku tabeli z zadaniami.
Istnieje również możliwość filtrowania zadań według kryteriów:
🔷Detale zadania
Aby wejść na detale zadania należy kliknąć w numer zadania lub jego tytuł.
Detale zadania zawierają wszystkie informacje o zadaniu wprowadzone podczas jego dodawania.
Aby dodać komentarz należy użyć przycisku: Dodaj komentarz, znajdującego w prawym dolnym rogu zakładki Komentarze. Komentarz może zawierać maksymalnie 10 000 znaków tekstu z możliwością dzielenia na akapity.
🔷Edycja zadania
Istnieje również możliwość edycji zdania. Wprowadzone zmiany zatwierdzamy przyciskiem Zapisz zadanie. Użycie przycisku Anuluj zamknie edycję zadania bez wprowadzania zmian.
Nie ma możliwości edycji zadań będących w statusie Zrobione oraz Anulowane. Na tych etapach istnieje możliwość zmiany osoby odpowiedzialnej, dodawania komentarzy oraz dodawania załączników.
Istnieje również możliwość usuwania zadania. Wymaga to, aby użytkownik po stronie firmy miał nadane prawo do usuwania zadań:
Dzięki zadaniom w SaldeoSMART nie ma konieczności korzystania z innego kanału komunikacji.
🔷Powiadomienia
Jeżeli na koncie w SaldeoSMART masz zaznaczone powiadomienia - to otrzymasz mejla z informacją o zdaniu oraz o edycji zdania:
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.