Aby połączyć konto bankowe mBank z SaldeoSMART, należy wykonać następujące kroki:
1. Aktywuj API mBank
Przed połączeniem konta mBank z SaldeoSMART, konieczne jest aktywowanie API mBank.
- Konta firmowe: Skontaktuj się z infolinią banku mBank, aby aktywować API dla swojego konta firmowego.
- Konta korporacyjne: Możesz samodzielnie aktywować API w ustawieniach swojej bankowości internetowej mBank. UWAGA! Polityka mBank w zakresie kont korporacyjnych jest taka, że po zautoryzowaniu zgody Bank pozwala pobrać transakcje do momentu w którym nastąpiła autoryzacja, przez kolejne dni uzyskana zgoda pozwala jedynie na pobranie stanu konta. Aby móc pobrać aktualne, nowe dane transakcji należy re-autoryzować (odświeżyć) zgodę po stronie SaldeoSMART, co zainicjuje proces ponownego pobrania danych.
2. Połącz konto w SaldeoSMART
Po aktywowaniu API mBank, możesz połączyć swoje konto z SaldeoSMART:
- Zaloguj się do SaldeoSMART.
- Przejdź do sekcji Konfiguracja - Ustawienia integracji z bankami
- Kliknij przycisk Dodaj połączenie przy rachunku mBank
- Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby połączyć swoje konto
Dodatkowe informacje:
- Szczegółowe instrukcje dotyczące łączenia kont: Automatyczna integracja SaldeoSMART z bankiem - instrukcja użytkownika
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.