聽
聽
馃敼馃敻馃敼
聽
SaldeoSMART to program przeznaczony zar贸wno dla biur rachunkowych, ich klient贸w, jak i firm. W ka偶dym typie kont jest jeden u偶ytkownik, kt贸ry pe艂ni funkcj臋 admina konta i mo偶e nadawa膰 uprawnienia pozosta艂ym u偶ytkownikom.
Je偶eli firma obs艂ugiwana jest przez biuro to po jego stronie le偶y dodanie i utworzenie konta firmy. Nale偶y wi臋c zg艂osi膰 si臋 do biura i poprosi膰 o dost臋p do SaldeoSMART.
聽
1. Zak艂adanie konta聽
Biuro rachunkowe wprowadzaj膮c w SaldeoSMART dane firmy, kt贸r膮 obs艂uguje, jednocze艣nie zak艂ada dla tej firmy konto i udost臋pnia je klientowi. Proces dzieje si臋 automatycznie. Ka偶da wprowadzona w ten spos贸b przez biuro rachunkowe do systemu firma ma dost臋p do swojego konta, a co za tym idzie ma mo偶liwo艣膰:
- wystawiania dokument贸w sprzeda偶y,
- dodawania do archiwum dokument贸w kosztowych,
- dost臋pu do teczek pracownik贸w,
- tworzenia kont pracowniczych,
- przekazywania informacji oraz zada艅 do biura
Na adres e-mail podany w formularzu przy dodawaniu firmy przez biuro przychodzi wiadomo艣膰:
聽
聽
Teraz klient ma 72 godziny na ustawienie swojego has艂a. Gdy ju偶 je zmieni mo偶e zalogowa膰 si臋 do SaldeoSMART i korzysta膰 z jego funkcji. Logowanie odbywa si臋 z poziomu strony dedykowanej saldeo.brainshare.pl lub produktowej saldeosmart.pl po klikni臋ciu w przycisk Zaloguj si臋.
聽
O tym jak zalogowa膰 si臋 do konta oraz w jaki spos贸b odzyska膰 has艂o, dowiesz si臋 z artyku艂u: Logowanie do SaldeoSMART
聽
2. Edycja konta
Kiedy konto jest ju偶 za艂o偶one przez biur mo偶na edytowa膰 jego dane oraz ustawienia. W tym celu wystarczy klikn膮膰 w ikon臋 k贸艂 z臋batych w g贸rnym menu i w konfiguracji wybra膰 Konto.
聽
Teraz mo偶na zaktualizowa膰 m. in. ustawienia dotycz膮ce danych i bezpiecze艅stwa konta, u偶ytkownika, wybra膰 powiadomienia mailowe, jakie maj膮 przychodzi膰.聽聽
聽
Przeczytaj: Ustawienia konta SaldeoSMART
聽
3. Korzy艣ci z posiadania konta w SaldeoSMART dla klienta
Posiadaj膮c konto klient ma:
- 艂atwy kontakt z biurem w zakresie zlecanych zada艅 i przep艂ywu informacji
- nieograniczony dost臋p do dokument贸w
- wgl膮d do rozlicze艅
- dost臋p do teczek pracowniczych
A tak偶e:
- nie musi korzysta膰 z zewn臋trznego programu do wystawiania faktur
- wie, co dzieje si臋 z jego dokumentami sprzeda偶owymi
- mo偶e pobiera膰 i wysy艂a膰 faktury do KSeF
- mo偶e generowa膰 p艂atno艣ci
- mo偶e korzysta膰 z aplikacji mobilnej
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj si臋, aby doda膰 komentarz.