Od wersji 6.0.0 oddajemy możliwość kategoryzacji faktur po stronie klienta oraz biura dla profilu Insert GT (EDI++).
O czym należy pamiętać:
1. Na edycji firmy w sekcji "Dane podstawowe" należy ustawić program księgowy Insert GT (EDI ++)
Dla nowo zakładanych firm, które będą miały ustawiony profil księgowy Insert GT z automatu ustawi się w polu kategoryzacja faktur według rejestru VAT.
2. W sekcji "Uruchomione moduły" należy wskazać firmie kategoryzacja faktur:
3. W sekcji "Faktury" ustaw kategoryzację według rejestru VAT
Kategoryzacja możliwa będzie tylko według podziału VAT, a właściwie wg głównego wskazanego nagłówkowej kategorii, opisu i rejestru.
W odniesieniu do konkretnej faktury, na której detalach jest użytkownik można ustawić kategorię, opis, rejestr tylko w odniesieniu do całej faktury.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.