Na liście transakcji jest możliwość filtrowania po statusie transakcji.
Opcja ta wprowadzona została, aby ułatwić użytkownikowi pracę z transakcjami, które wymagają działań ze strony użytkownika. Użytkownik powinien mieć możliwość zawężenia listy do wybranego statusu, aby podczas pracy na kolejnych transakcjach na detalach nie widzieć np. transakcji całkowicie rozliczonych. Transakcja może być nie rozliczona, rozliczona w całości lub w części, rozliczona w całości lub części automatycznie.
Dla kogo?
Filtrowanie po statusie dostępne jest dla biura oraz dla klienta.
To jaki zostanie nadany status dla danej transakcji zależy od jej typu oraz od tego, czy jest kontrahent czy nie. W przypadku zmiany typu transakcji, zmianie ulega również status transakcji.
Co oznaczają statusy?
- Do rozliczenia - transakcje, które są nierozliczone, ale pod rozliczenia potencjalnie podlegają, również te częściowo rozliczone ręcznie lub automatycznie
- W trakcie przetwarzania - transakcje pochodzące z pobrania automatem i przed ustawianiem na nich typu i kontrahenta - po ustawianiu (udanym lub nie udanym) ich status się zmienia
- Nierozliczona - transakcja, która można powiązać, ale nie jest powiązana z żadną fakturą oraz dokumentem
- Rozliczona - transakcja powiązana z fakturą lub dokumentem, rozliczna w całości (pozostało do rozliczenia zero)
- Częściowo rozliczona - transakcja powiązana z fakturą lub dokumentem, rozliczna częściowo (pozostało do rozliczenia < zero)
- Rozliczona automatycznie - transakcja powiązana z fakturą lub dokumentem automatycznie, rozliczna w całości (pozostało do rozliczenia zero)
- Rozliczona częściowo automatycznie - transakcja powiązana z fakturą lub dokumentem automatycznie, rozliczna częściowo (pozostało do rozliczenia < zero)
- Nie podlega rozliczeniu - transakcja, której nie można łączyć z fakturą lub dokumentem np. transakcja bankowa, przelew ZUS, podatki itp. - transakcje te nie mają kontrahenta
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.