Reinstalacja Serwera, Integracja z Comarch ERP Optima, niezgodność instrukcji ze strony pomoc.saldeosmart.pl
Witam,
Musiałem zainstalować Window Server na nowo i nie pamiętam jak skonfigurować SaldeoSMAERT.
Bazy z Optimy przeniesione więc mam nadzieję, że tam konfiguracja została.
Ale nie wiem co z Saldeo.
Znalazlem instrukcję na waszej stronie:
(Punkt 6 Eksport dokumentów z wykorzystaniem dodatku do AUTOMATYCZNEJ INTEGRACJI)
Niestety po zainstalowaniu SaldeoPulpit mam zupełnie inne menu niż te w instrukcji.
W instrukcji druga pozycja to "Zarządzanie synchronizacją" a u mnie jest "Konfiguruj połączenie z FK"
Po wybraniu tej opcji jest "Dodaj nowe"
Co wpisać w polach "Domyślny adres email" i "Nazwa połączenia"?
----
Druga sprawa. W ustawieniach nie mam pozycji Eksport dokumentów
----
Trzecia sprawa. Czym różni się SaledoPulpit od SaldeoAGENT, bo na waszej stronie pisze tylko że "Aplikacja SaldeoAGENT umożliwia uruchomienie wielu procesów SaldeoPULPIT
dla środowiska terminalowego"
Macie jakiś lepszy opis do czego to służy i jak to skonfigurować? Bo wydaje mi się, że na starym serwerze było coś takiego zainstalowanego.
-
Zachęcam do kontaktu z serwisem Pana Partnera lub zamówienie usługi serwisowej - powinien coś takiego zrobić.
ad2. email to Pana mail, a nazwa to nazwa np"MojKochanyProgramKsiegowy"
ad3. Pulpit jest na pulpity i środowiska nieterminalowe, agent jest wymagany w środowiskach teminalowych ponieważ zarządza wielo pulpitami na wielu pulpitachZachęcam do kontaktu z Pana Partnerem.
Pozdrawiam
Best-IT
Partner0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1