Przy próbie synchronizacji plików z programem księgowym enova365 czy też Comarch Optima (dot. pracy rozproszonej) może pojawić się komunikat: Użytkownik nie jest zalogowany do SaldeoPULTIP
Może to być spowodowane tym, że:
- W menadżerze zadań stacji, na której wystąpił błąd, w procesach w tle może być uruchomionych kilka SaldeoPULPIT. Jeśli wystąpił taki błąd, to należy zakończyć zadanie dla aplikacji SaldeoPULPIT.
- Użytkownik nie jest zalogowany lub zalogowany jest za pomocą niewłaściwego loginu.
- Użytkownik nie ma uprawnień do modyfikacji folderu z SaldeoPULPIT.
Co należy zrobić?
- Należy sprawdzić czy użytkownik, który ma uprawnienia do danej firmy w Saldeo jest zalogowany.
- Sprawdzić czy ma włączoną edycję folderu, w którym zainstalowany jest SaldeoPULPIT (domyślnie jest on zlokalizowany pod ścieżką: C:\Program Files (x86)\SaldeoPULPIT). Jeśli nie ma, należy zaznaczyć ją we właściwościach folderu
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.