W przypadku stwierdzenia braku przekazywania numerów zwrotnych z programu księgowego do SaldeoSMART, po zweryfikowaniu, że opcja ta jest włączona w synchronizatorze, należy wykonać następujące kroki:
Dla SaldeoAGENT:
1. Zatrzymać usługę SaldeoAGENT na serwerze
2. Z lokalizacji: C:\Program Files (x86)\Common Files\SaldeoAgent usunąć folder o nazwie .fileCache
3. Wystartować usługę SaldeoAGENT.
Dla SaldeoPULPIT:
1. Wyłączyć program SaldeoPULPIT
2. Z lokalizacji: C:\Users\"nazwa użytkownika"\AppData\Roaming (dostęp do właściwej ścieżki uzyskasz wpisując w eksploratorze plików frazę %appdata%) usunąć folder o nazwie .fileCache
3. Wystartować program SlaldeoPULPIT
Odczekać parę godzin i zweryfikować, czy brakujące dane są przesłane do SaldeoSMART. Czas oczekiwania jest długi ze względu na to, że dane ze wszystkich firm zostaną powtórnie przesłane.
Następnie należy zweryfikować, czy brakujące numery pojawiły się w programie SaldeoSMART.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.