Wystawianie faktur sprzedażowych jest dostępne w aplikacji mobilnej w pakiecie Komunikacja z Klientem.
Aby to zrobić, należy po zalogowaniu się do aplikacji kliknąć w znajdującą się na dole ikonkę Dodaj fakturę:
Pojawi się okno, w którym możemy uzupełnić dane dotyczące naszej faktury: metodę kasową, mechanizm podzielonej płatności, a także ustawić datę wystawienia, datę sprzedaży oraz numer faktury i walutę. Notatka prywatna przeznaczona jest do naszych celów. Aby ułatwić nam wpisanie poprawnego numeru, pojawia się podpowiedź w postaci numeru ostatniej faktury:
Baza kontrahentów jest pobierana automatycznie, ale można także dodać nowego kontrahenta, wybierając opcję Dodaj kontrahenta, a następnie klikając w przycisk +, znajdujący się w dolnym prawym rogu:
W podobny sposób dodajemy pozycje i uzupełniamy potrzebne nam dane lub wybieramy je automatycznie:
Następnie przechodzimy do uzupełnienia płatności. Wpisujemy m.in. formę płatności oraz nr konta bankowego, a także kwotę, jaką kontrahent już zapłacił i termin płatności:
Na końcu możemy wpisać dodatkowe informacje w polu Notatka na fakturze, a także wybrać z rozwijalnej listy wystawcę dokumentu:
Gdy wszystkie pola mamy już uzupełnione, możemy wystawić fakturę za pomocą jednego z dwóch przycisków znajdujących się na samym dole:
Wystawioną fakturę możemy wysłać od razu do naszego kontrahenta lub przed wysłaniem odnaleźć ją w wyszukiwarce i sprawdzić na podglądzie, czy wszystko się w niej zgadza.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.