Komunikat "Brak dostępu do Internetu" pojawiać może się w przypadku:
1. Braku możliwości połączenia się z SaldeoSMART dla wersji lokalnej oznacza to, że może po prostu serwer SS nie jest uruchomiony.
2. Występuje problem z certyfikatem tego klienta, możliwe, że
- wygasł,
- klient ma złą datę ustawiona na komputerze z SP.
3. Automatycznie wyłączenie folderu monitorowanego - W Windowsie często zdarza się, iż lokalizacja sieciowa zmapowana jako dysk wymaga odświeżenia połączenia po przelogowaniu użytkownika lub restarcie komputera. Objawia się to czerwonym x na ikonie zmapowanego dysku sieciowego.
4. W przypadku lokalnej lub pudełkowej wersji SS zainstalowano niewłaściwą wersję SaldeoPULPIT, czyli łączącą się domyślnie z SaldeoSMART on-line.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.