Aby dodać nową firmę do SaldeoSMART za pomocą automatycznej synchronizacji możesz skorzystać z SaldeoAGENT lub SaldeoPULPIT.
SaldeoPULPIT to aplikacja webowa dla użytkowników SaldeoSMART, która służy do automatycznego przekazywania skanów z komputera do programu. Dzięki niej nie musisz logować się do SaldeoSMART i ręcznie dodawać plików – SaldeoPULPIT zrobi to za Ciebie.
SaldeoAGENT natomiast umożliwia uruchomienie wielu procesów SaldeoPULPIT w środowisku terminalowym. Jeśli na jednym komputerze (serwerze) loguje się i uruchamia na nim swoje sesje, a korzysta z niego większa liczba użytkowników, to SaldeoAGENT pełni rolę swoistego routera. Komunikuje się z uruchomionymi jednocześnie SaldeoPULPIT i nadaje każdemu osobny numer portu. Dzięki temu unika się problemów z synchronizacją, gdy domyślny port jest już zajęty przez innego użytkownika
Aktualne linki do pobrania SaldeoAGENTA i SaldeoPULPIT
Krok 1 Uruchom SaldeoAGENT lub SaldeoPULPIT
Uruchom SaldeoAgent klikając dwukrotnie na skrót znajdujący się na pulpicie:
Jeżeli nie ma skrótu należy przejść do lokalizacji podanej w "chmurce" i uruchomić plik saldeoAgentConfiguration.bat
lub uruchom zainstalowany w dolnym pasku zadań SaldeoPULPIT
Krok 2 Zarządzanie synchronizacją
W oknie, które się pojawiło wybieramy [Zarządzanie synchronizacją]
Krok 3 Lista programów księgowych
Następnie wybieramy interesujący program z dostępnych klikając [Pokaż] :
Uwaga! Każdy klient ma skonfigurowaną synchronizację jedynie pod programy księgowe jakie
posiada więc będzie widział na tej liście wyłącznie je.
Krok 4 Konfiguracja
Powinna wyświetlić się lista firm, które są w bazie danego programu księgowego. Następnym krokiem jest najpierw kliknięcie w [Konfiguruj],
gdzie zaznaczamy na [TAK] wszystkie elementy, które chcemy przenieść z bazy programu księgowego do SaldeoSMART.
INFORMACJA: Ilość elementów dostępnych do wybrania uzależniona jest od programu księgowego.
Pamiętajmy, aby zapisać wprowadzone zmiany!
Krok 5 Dodaj
Po ustawieniu w [Konfiguruj] dostępny powinien być przycisk [Dodaj firmę]. Klikamy na ten przycisk.
Pojawi się kolejne okienko z możliwością [Dodaj] lub [Połącz] - w przypadku, gdy mamy w SaldeoSMART firmy nie połączone z bazą programu księgowego.
Na samym początku interesuje nas [Dodaj]
Krok 6 Dodaj nową firmę
W przedostatnim oknie, które pojawiło nam się po kliknięciu [Dodaj] jest "dodaj nową firmę":
Uzupełniamy widoczne pola: Nazwa skrócona: (maksymalnie 8 znaków) i Login: (na ten login w przyszłości klient będzie miał możliwość zalogowania się do systemy SaldeoSMART)
UWAGA! Baza loginów do SaldeoSMART jest ogólna, więc jeżeli ktoś już wcześniej wykorzystał
dany login np. login_dla_klienta to system SaldeoSMART doda na końcu naszego loginu cyfrę
np. login_dla_klienta1
Po wypełnieniu poprawnie obydwóch pól klikamy przycisk [Dodaj]
W tym momencie SaldeoAgent przenosi dane, które ustawiliśmy pod przyciskiem [Konfiguruj]
Krok 7 Podsumowanie
Otrzymujemy po chwili informację o tym, ile danych zostało przeniesionych oraz informację o ewentualnych błędach jeżeli by wystąpiły.
Po kliknięciu [OK] powrócimy do listy firm i program gotowy jest na dodawanie kolejnych.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.