Z artykułu dowiesz się, jak korzystać z programu SMARTduet w aplikacji mobilnej SaldeoSMART. Dzięki tej funkcji możesz w prosty sposób kupować kredyty i zarządzać nimi, korzystając ze swojego telefonu. Znajdziesz tu wskazówki, jak przystąpić do programu oraz jak elastycznie zarządzać kredytami.
_______________________________________________________________________
Dla kogo przeznaczony jest program SMARTduet w aplikacji mobilnej?
Program SMARTduet w aplikacji mobilnej jest przeznaczony dla klientów biur rachunkowych. Abyś miał dostęp do nowego panelu klienta w aplikacji, Twoje biuro rachunkowe musi najpierw zalogować się do systemu i aktywować program SMARTduet. Dopiero po tym kroku będziesz mógł korzystać z panelu w aplikacji mobilnej.
Przystąpienie do programu
Po dołączeniu biura rachunkowego do programu SaldeoSMART, zobaczysz po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej w menu bocznym odpowiednią zakładkę.
Również w nagłówku strony głównej będzie widoczna ikona programu SMARTduet.
Po kliknięciu w "Dowiedz się więcej" wyświetlą się informacje na temat programu, możliwość dołączenia do programu, a także informacje o funkcjach dostępnych dzięki kredytom:
Zakupienie pakietu
Kliknięcie w przycisk "Wypróbuj SMARTduet" spowoduje przekierowanie do kalkulatora, w którym zostaniesz poproszony o podanie informacji: ile faktur sprzedaży wystawiasz miesięcznie, czy wystawiasz faktury w SaldeoSMART oraz ile faktur kosztowych otrzymujesz miesięcznie:
Na podstawie tych danych, po kliknięciu przycisku "Wylicz i przejdź dalej", otrzymasz cennik dostosowany do swoich potrzeb.
Możesz wybrać jeden z następujących programów:
- Testowy: aby sprawdzić, jak działa SMARTduet (opcja dostępna jednorazowo, jeśli jeszcze nie przystąpiłeś do programu).
- Optymalny: proponowany na podstawie podanych wcześniej danych.
- Indywidualny: na podstawie danych, które wpiszesz.
Możesz również wybrać, czy chcesz wykupić pakiet miesięczny, czy roczny.
Po wybraniu pakietu zostaniesz przekierowany do podsumowania zamówienia, gdzie znajdziesz informacje o dacie ważności kredytów. Na kolejnej stronie będą widoczne dane do faktury i możliwość zapłaty (Przelewy 24).
Po kliknięciu "Kup teraz" możesz wybrać dowolną formę płatności (BLIK, płatność kartą, przelew). Po zakończeniu i udanej transakcji na ekranie pojawi się komunikat z podziękowaniem za dokonanie płatności. W przypadku niepowodzenia płatności również wyświetli się stosowny komunikat.
Po pomyślnej transakcji możesz przejść do strony głównej aplikacji lub do panelu zarządzania kredytami. Panel ten będzie widoczny również po kliknięciu w zakładkę SMARTduet w menu bocznym.
Panel zarządzania
W panelu zarządzania znajdują się informacje o:
- Dostępnych kredytach.
- Wybranym pakiecie, jego cenie i dacie ważności.
Dodatkowo, w ramach danego okresu rozliczeniowego, możesz zwiększyć bieżący pakiet lub kupić nowy na kolejny miesiąc.
Uwaga: Jeśli wybrałeś pakiet testowy, dostępną opcją jest jedynie zakup nowego pakietu.
Po kliknięciu "Zwiększ pakiet" pojawią się opcje zwiększenia pakietu do wyboru (pakiet optymalny lub indywidualny). Po wyborze jednej z nich wyliczana jest kwota do zapłaty i dane do faktury, podobnie jak wcześniej.
Po kliknięciu "Kup nowy pakiet" wyświetli się pytanie, czy chcesz kupić taki sam pakiet, który już masz, czy inny (np. większy lub mniejszy).
Po zakupie pakietu, w panelu zarządzania kredytami zobaczysz informacje o nowym pakiecie.
Zwiększenie kredytów w danym okresie rozliczeniowym możesz wykonać dowolną ilość razy.
Baza wiedzy
W panelu zarządzania kredytami, dostępna jest również podręczna baza wiedzy z regulaminem, filmami i najczęstszymi pytaniami dotyczącymi SMARTduet:
Korzyści ze SMARTduet w telefonie
- Szybki i wygodny zakup kredytów: Możliwość nabywania kredytów bez konieczności logowania się na komputerze.
- Intuicyjność obsługi: Wszystko dostępne w kilku prostych krokach na ekranie telefonu.
Wgląd w kredyty: Zakładka umożliwia łatwy dostęp do informacji o liczbie dostępnych i wykorzystanych kredytów. - Elastyczność: Możliwość zakupu nowych pakietów kredytów w dowolnym momencie, nawet poza firmą.
- Zwiększona efektywność: Szybszy proces obsługi dzięki mobilnym zakupom kredytów.
- Wsparcie nowego modelu współpracy: Zwiększona funkcjonalność aplikacji wspiera nowy model współpracy między klientami a biurami rachunkowymi.
- Przyjazność użytkowania: Aplikacja staje się bardziej przyjazna i funkcjonalna, co ułatwia codzienną pracę.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.