Dostęp do modułu kadr dla klienta biura rachunkowego zależy od wybranego modelu współpracy z biurem. Aby klient biura mógł korzystać z kadr, biuro rachunkowe powinno nadać klientowi dostęp do modułu.
Pozostałym użytkownikom firmy uprawnienia nadaje administrator SaldeoSMART po stronie konta firmy.
Od 1 stycznia 2019 zmieniły się zasady dotyczące prowadzenia teczek pracowniczych. Skrócono okres archiwizacji do 10 lat (dla pracowników zatrudnionych po 1.01.2019 lub wcześniej – jeśli pracodawca zdecyduje się na elektroniczne przechowywanie dokumentów kadrowych) oraz sformalizowano możliwość prowadzenia elektronicznego archiwum dokumentów kadrowych.
🔷 Lista pracowników
Listę pracowników możesz tworzyć pojedynczo per pracownik lub importować zbiorczo zgodnie z zamieszonym w SaldeoSMART wzorem.
Na etapie dodawanie pracownika do uzupełnienia są poniższe dane. Oznaczone gwiazdką są wymagane. Tutaj również możesz ustawić powiadomienia dotyczące ważności badań lekarskich i szkolenia BHP. W odpowiednim momencie dostaniesz powiadomienie: Powiadomienie o dacie badań lekarskich/szkoleniu BHP
Na liście pracowników dodatkowo:
- klikając imię i nazwisko można wyświetlić szczegółowe dane pracownika
- z poziomu kolumny dokumenty można przejść bezpośrednio do listy dokumentów kadrowych
- można dodać dokument kadrowy
- w kolumnie akcje można zablokować pracownika (trwałe usunięcie jest niemożliwe)
Na liście pracowników dostępne są również filtry:
🔷 Lista dokumentów kadrowych
Archiwum podzielone jest wg pracowników firmy – do każdego z nich są przypisane Teczki A, B, C, D i E w których znajdują się ponumerowane dokumenty (numerację można edytować). W ramach każdej teczki Użytkownicy mogą tworzyć rodzaje dokumentów, które ułatwiają segregowanie i opisywanie poszczególnych dokumentów.
Korzyści z wykorzystania modułu KADRY przez firmę
- czytelna lista wszystkich pracowników firmy wraz z najważniejszymi informacjami
- proste w obsłudze elektroniczne archiwum dokumentów kadrowych zgodne z przepisami i RODO
- zaawansowany system uprawnień dla użytkowników do pracy nad dokumentami kadrowymi
- dostęp online dla uprawnionych użytkowników 24/7
- automatyczne przypomnienia o terminach ważności zaświadczeń lekarskich, szkolenia BHP, umów (na podstawie dat z Listy Pracowników) oraz dowolnych dokumentów kadrowych (przypomnienia ustawiane indywidualnie na podglądzie dokumentów kadrowych)
- skrócenie archiwizacji akt pracowniczych do 10 lat przy przejściu na e-teczki
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.