Jako klient biura rachunkowego możesz po swojej stronie ustawić nowe prawa pozwalające rozróżnić rachunki bankowe na te przeznaczone do odczytywania wyciągów oraz ograniczyć dostęp do tzw. poufnych rachunków bankowych dla innych użytkowników w firmie.
Jak to zrobić?
Przejdź w ustawianiach konta do sekcji rachunki bankowe - jeżeli masz już wprowadzony wcześniej rachunek zobaczysz poniższą informację:
Jeżeli rachunek ma być przeznaczony do odczytywania wyciągów bankowych zaznacz check Przeznaczony tylko do odczytywania wyciągów bankowych:
Jeżeli rachunek ma być poufny zaznacz check Dostęp do rachunku bankowego tylko dla wybranych osób:
Przejdź na listę użytkowników, którzy mają mieć dostęp do rachunku poufnego - wystarczy, że klikniesz 0 (zero) przy Liczba osób z dostępem.
Wybierz użytkownika/użytkowników, którym chcesz dać uprawnienia - ważne, aby użytkownik miał prawo do wyciągów bankowych. Przejdź do sekcji Dostęp do rachunków bankowych i kliknij Dodaj dostęp
Z listy wybierz rachunek bankowy i pamiętaj o zapisaniu zmian:
Jeżeli ponownie wrócisz do ustawień konta zmieni się informacja o liczbie osób z dostępem do rachunków poufnych:
Jeżeli zostanie odczytany rachunek tzw. poufny wtedy:
- na liście wyciągów będzie widoczny wpis dla wszystkich z prawem do wyciągu
- transakcje będą widoczne tylko dla osób z prawem do rachunku tzw. poufnego
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.