Pakiety i kredyty
- Jak liczone są 3 firmy w pakiecie Asystent księgowego?
- Czy dla pakietu Asystent księgowego dla Biur Rachunkowych, można zwiększyć liczbę firm korzystających z wystawiania faktur?
- Czy w pakiecie Asystent biura dla Biur Rachunkowych można zwiększyć ilość kredytów?
- Czy biuro, które przekroczy wersję małą dla Biur Rachunkowych powyżej 10 firm, automatycznie przejdzie na wersję standardową do 100 firm?
- Do jakich pakietów można dokupić zaliczki?
- Koszt dokupowanych kredytów w pakietach Asystent, Specjalista, Ekspert
- Czy 20 kredytów w pakiecie Asystent firmy jest na rok czy na miesiąc?
- Czy o przekroczeniu limitu w standardowym lub małym biurze będzie w SaldeoSMART dostępna informacja?
- Czy dla pakietu Asystent księgowego dla biur rachunkowych, można zwiększyć liczbę firm korzystających z wystawiania faktur?
- Czy w pakiecie Asystent biura dla biur rachunkowych można zwiększyć ilość kredytów?
- Jaki jest czas trwania umowy przy zakupie wersji online?
- Koszt kredytów dla firm
- Koszt kredytów dla biur rachunkowych
- Czy po zakupieniu pakietu można dokonać jego zmiany?
- Za co pobierane są kredyty?
- Czy niewykorzystane kredyty przechodzą na kolejny miesiąc?
- Chcę przejść na wyższy pakiet. Jak mogę to zrobić?
- Od kiedy obowiązuje zmiana pakietu?
- W jaki sposób można dokupić kredyty?