eZnaczek to funkcjonalność, która została wprowadzona w celu zwiększenia bezpieczeństwa komunikacji elektronicznej. Dzięki temu istnieje możliwość rozpoznania e-maili pochodzących z systemu SaldeoSMART.
Dla nowo tworzonych kont pole, w którym wpisuje się znacznik bezpieczeństwa jest puste. Jeżeli użytkownik jest zainteresowany eZnaczkiem - powinien go w pierwszej kolejności ustawić.
Działanie eZnaczka zostało opisane na stronie internetowej: https://www.saldeosmart.pl/biuro/eznaczek oraz w dokumencie: FAQ Czym jest eZNACZEK i jak go stosować?
Ten sam dokument można znaleźć na stronie klikając w następującym miejscu:
Jak ustawić eZnaczek po raz pierwszy?
Znacznik można wprowadzić w polu: Ustawienie znacznika bezpieczeństwa - należy pamiętać o zapisaniu zmian. Znacznik może mieć do 25 dowolnych znaków.
Istnieje możliwość modyfikacji lub usunięcia eZNACZKA. Jak to zrobić?
1. Zmiana/usunięcie eZnaczka po stronie biura:
Wybieramy ikonę koła zębatego->Konto
Po załadowaniu strony, pojawia nam się możliwość:
- edycji (zmieniamy zawartość, wpisując wybraną treść)
- usunięcia (wykasowujemy zawartość)
Po każdej z tych operacji zapisujemy zmiany.
2. Zmiana/usunięcie eZnaczka po stronie klienta biura:
W przypadku klienta biura rachunkowego postępujemy tak samo jak w przypadku biura rachunkowego. Wchodzimy w Konto, a następnie i wykonujemy identyczne czynności.
Komentarze
Komentarze: 1
Dlaczego nie można tego wyłączyć na poziomie całego konta biura i klientów biura? Jest to nie profesjonalne aby kancelaria wysyłała do swoich klientów w mailach treści typu [marchew szfran]. Przy 100 firmach trzeba wejść na ich konto i to usunąć i nie da się tego zrobić PRZED założeniem firmy (mail zapraszający).
Zaloguj się, aby dodać komentarz.