Jeżeli, mimo przeprowadzenia aktualizacji aplikacji Saldeo Pulpit, pojawia się poniższy komunikat,
to problemu należy doszukiwać się w zaporze ustawień sieci.
Trzeba sprawdzić/dowiedzieć się, czy w sieci firmowej korzystamy z dodatkowych zabezpieczeń sieci takich jak filtrowanie adresów, czy rygorystycznie ustawiona zapora sieciowa, przezroczyste proxy (np. zabezpieczenia typu UTM)?
Jeżeli deszyfrowany jest ruch SSL na wejściu to należy dodać do wyjątków adresy:
*.brainshare.pl
*.amazonaws.com
Komentarze
Komentarze: 2
Twoje konto zostało zablokowane. Skontaktuj się ze swoim Biurem Rachunkowym
Proszę o natychmiastowe odblokowanie systemu Saldeo - nie rozumiem, dlaczego ktoś zamyka mi dostęp do mojego konta i do mojego biura rachunkowego.
Prosze o pilny kontakt w tej sprawie.
Pozdrawiam
Igor Siudek
509 069 754
Zaloguj się, aby dodać komentarz.