Pozostałe filmy:
Wystawianie faktur i praca na liście faktur
Automatyczna integracja z bankami
🔹🔸🔹
1. SaldeoSMART - co to jest?
SaldeoSMART to program przeznaczony do zarządzania dokumentami i księgowością, który istnieje w wersji desktopowej (na komputer) oraz w wersji mobilnej (na telefon). To sprawia, że dostęp do jego funkcji jest ułatwiony i możesz z niego korzystać w każdej chwili. Jest to kompleksowe rozwiązanie dla biur rachunkowych i firm, które dzięki najnowszej technologii i zaawansowanej automatyzacji ułatwia pracownikom firmy codzienną pracę księgowo-kadrową i wspiera we wszystkich procesach z tą pracą związanych. Funkcjonalności, które oferuje SaldeoSMART są ściśle związane z potrzebami klientów, którzy je do nas zgłaszają. To na ich podstawie cały czas udoskonalamy produkt i dokładamy wszelkich starań, by posiadał funkcje zgodne z ich oczekiwaniami. W ten sposób możemy zaproponować wyjątkowe rozwiązania na rynku.
SaldeoSMART nie jest zatem zwykłym programem przeznaczonym do fakturowania, co mogą poświadczyć klienci korzystający z programu.
2. Kto może korzystać z SaldeoSMART, dla kogo jest przeznaczone?
SaldeoSMART jest przeznaczone dla:
- biur rachunkowych
- klientów biur rachunkowych i ich pracowników
- firm z własnym działem księgowym i ich pracowników
Nie ma znaczenia jak duża jest dana firma. Z SaldeoSMART może korzystać każdy.
3. Jakie ma funkcje?
SaldeoSMART Głównym celem korzystania z niego jest usprawnienie pracy z dokumentami dzięki zarządzaniu dokumentami np. za pomocą obiegu dokumentów, zarządzanie zadaniami. To pozwala w dużym stopniu zaoszczędzić czas i sprawić, że praca nad zwykłymi, codziennymi procesami jest bardziej wydajna. Jest to bardzo ważny aspekt, który wyróżnia Saldeo spośród innych podobnych programów na rynku. Jednym z elementów SaldeoSMART jest OCR (optical character recognition) bazujący na autorskim algorytmie, który analizuje odczytane informacje i wyszukuje konkretne dane, potrzebne w dalszym etapie pracy. Firma, a także biuro nie muszą więc ręcznie przepisywać oraz wprowadzać danych z faktur do programów księgowych lub systemów ERP, ponieważ SaldeoSMART zrobi to za nie.
Program posiada też ponad 40 integracji z programami księgowymi.
Dzięki SaldeoSMART można między innymi:
- odczytywać faktury i dokumenty
- korzystać z elektronicznego obiegu dokumentów
- wystawiać dokumenty sprzedaży,
- dodawać do archiwum dokumenty kosztowe,
- mieć dostęp do teczek pracowników,
- tworzyć konta pracownicze,
- przekazywać informacje oraz zadania do biura
To co wyróżnia SaldeoSMART to automatyzacja rozrachunków i związane z tym m. in. automatyczne łączenie transakcji odczytanych z wyciągów bankowych z fakturami sprzedaży lub kosztowymi. Takie rozwiązanie ma mnóstwo zalet i zdecydowanie ułatwia pracę. Wystarczy dodać do SaldeoSMART wyciąg w formacie PDF, a system już sam podejmie dalsze kroki. Klient może korzystać z tego rozwiązania po nadaniu przez biuro uprawnień:
✅ do wyciągów bankowych wraz z rozliczaniem transakcji
✅ do odczytywania dokumentów
✅ do wystawiania faktur (jeżeli jest taka potrzeba)
✅ do archiwum dokumentów
Co bardzo ważne, program SaldeoSMART jest zintegrowany z KSeF, dzięki czemu umożliwia bezpieczeństwo danych i pełną kontrolę nad dokumentami przesyłanymi do KSeF.
4. Korzyści z używania SaldeoSMART
SaldeoSMART jest łatwe w obsłudze i intuicyjne, dlatego nie sprawia kłopotów użytkownikom. Dzięki temu odgrywa dużą rolę w usprawnianiu ich pracy, a szybki dostęp do danych i rozliczeń pozwala skrócić wykonywanie różnych czynności, a zaoszczędzony czas przeznaczyć na coś innego.
SaldeoSMART to też platforma umożliwiająca komunikację między biurem rachunkowym a firmą. Dzięki temu klienci mogą kontrolować przepływ informacji i zawsze być na bieżąco z tym, co dzieje się z ich dokumentami.
Dzięki SaldeoSMART można sprawnie i efektywnie zarządzać firmą oraz utrzymywać porządek w dokumentach kadrowych.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.