Dostęp do tworzenia nowych użytkowników i nadawania im uprawnień ma wyłącznie użytkownik administracyjny Biura (login główny konta).
Biuro rachunkowe ma możliwość, w obrębie swojego Konta SaldeoSMART, tworzenia kont Użytkowników dla poszczególnych Pracowników Biura, a następnie nadawania im uprawnień.
Aby dodać nowego Użytkownika należy kliknąć Konfiguracja → Użytkownicy.
Wyświetlona zostaje lista użytkowników Biura.
Dodawanie nowego użytkownika
Aby dodać nowego użytkownika należy kliknąć → + Dodaj.
W ramach tworzenia konta dla nowego użytkownika należy uzupełnić:
- dane podstawowe: imię, nazwisko, login oraz adres e-mail). Można również wybrać język, w jakim będzie wyświetlała się dla użytkownika strona
- dostęp do modułów: nadać uprawnienia, które ma posiadać użytkownik w ramach konta SaldeoSMART
- notyfikacje e-mail: zdecydować jakie uprawnienia mejlowe ma otrzymywać użytkownik
Pamiętaj Zapisz wprowadzone dane.
Edycja danych użytkownika
Aby edytować dane użytkownika wystarczy kliknąć w jego imię i nazwisko znajdujące się na liście użytkowników:
Dodatkowe możliwości na liście użytkowników
1. Kolumna Akcje
W ramach Listy użytkowników w kolumnie akcje administrator biura może również:
- przydzielić użytkownikowi firmy (klientów biura), do których będzie miał dostęp
- przydzielić do grupy użytkowników
- ustawić typy dokumentów (dla konta z obiegiem)
- zablokować lub odblokować konto użytkownika
2. Zbiorczy import użytkowników
Użytkowników można również dodać zbiorczo - korzystając z opcji importu:
W celu importu należy postępować z informacjami, które pojawią się po kliknięciu opcji Importuj
3. Operacje zbiorcze na użytkownikach
Nad listą użytkowników jest dostępna możliwość akcji zbiorczych tj.:
- przydzielenie firmy
- przydzielenie do grupy
- ustawienia typu dokumentów
- określenie przełożonego
- przydzielenie modułów
4. Pobieranie raportu uprawnień
Raport dostępny tylko dla kont Ekspert z obiegiem dokumentów.
Raport uprawnień w Excelu to narzędzie, które generuje szczegółowe zestawienie uprawnień wszystkich użytkowników w Twoim biurze.
5. Filtrowanie użytkowników
Nad listą użytkowników dostępna jest również możliwość filtrowania użytkowników według kryteriów tj.:
- status użytkownika: aktywny/nieaktywny
- opiekun: nieprzydzielony/kadrowy/księgowy
- przydzielone firmy
- rachunki bankowe: dostęp do poufnych rachunkach
- przydzielonych modułach
- przydzieleniu do grupy użytkowników
- przydzielonych typach dokumentów
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.