Dostęp do tworzenia nowych użytkowników i nadawania im uprawnień ma wyłącznie użytkownik administracyjny Biura (login główny konta).
Biuro rachunkowe ma możliwość, w obrębie swojego Konta SaldeoSMART, tworzenia kont Użytkowników dla poszczególnych Pracowników Biura, a następnie nadawania im uprawnień.
Aby dodać nowego Użytkownika należy kliknąć Konfiguracja → Użytkownicy.
Wyświetlona zostaje lista użytkowników Biura.
Aby dodać nowego użytkownika należy kliknąć → + Dodaj. Na ekranie pojawi się formularz:
W ramach tworzenia konta dla nowego użytkownika należy podać jego dane podstawowe (imię, nazwisko, login oraz adres e-mail). Można również wybrać język, w jakim będzie wyświetlała się dla użytkownika strona.
Aby edytować dane użytkownika wystarczy kliknąć w jego imię i nazwisko:
W ramach Listy użytkowników administrator biura może również:
- przydzielić użytkownikowi firmy (klientów biura), do których będzie miał dostęp
- przydzielić do grupy
- ustawić typy dokumentów (dla konta z obiegiem)
- zablokować lub odblokować konto użytkownika
Użytkowników można również dodać zbiorczo - korzystając z opcji importu:
W celu importu należy postępować z informacjami widocznymi na ekranie:
Dodatkowo mając już utworzonych użytkowników, możliwe są operacje zbiorcze:
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.